Меню сайту

Вхід



Соціальний педагог - Батькам

Особливу роль у навчально-виховному процесі відіграє керівник групи. У процесі роботи керівника групи виникає безліч запитань, на які потрібно давати відповідь якнайшвидше, тому що за кожним з них доля вихованця.

       Діяльність керівника групи (куратора) включає п’ять основних сфер відповідальності:

забезпечення життя й здоров'я студентів;

забезпечення позитивних міжособистісних відносин студентів між собою й з викладачами, тобто він є творцем   морально-психологічного клімату в колективі;

допомога студентам в освоєнні освітніх програм;

швидке виявлення студентів, що опинились в складних життєвих обставинах та надання своєчасної допомоги;

виховання патріотичних почуттів, духовності, культури, ініціативності, самостійності.

Детальніше...

 
Соціальний педагог - Батькам

Наші діти… Вони наша радість, надія. Сенс життя, Ми бачимо їх талановитими, великими артистами, видатними бізнесменами, політиками, вченими. Ми вкладаємо в них свою душу, хочемо, як краще, а виходить…І тоді постають питання «Чому», «Хто винен», «Що робити».

І саме такі запитання найчастіше доводиться чути від батьків, коли дитині виповнюється 13, 14, 15 років. Цей період називають підлітковим, перехідним періодом. І цей період є складним у житті дитини, батьків, педагогів. Іншими словами дитина цього періоду «уже не дитина, а ще не дорослий».

Корисно знати

У віці приблизно 15 років у підлітка формується „Я-концепція" - система внутрішньо узгоджених уявлень про себе, образів „Я". Дитина відкриває для себе свій внутрішній світ. Самоаналіз, інколи надмірний, призводить до невдоволення собою. Батьки мають знати, що самооцінка в підлітковому віці занижена і нестійка. Тому своїми діями, словами, ставленням до дитини необхідно сприяти її підвищенню.

З розвитком самосвідомості пов'язані і схильність до усамітнення, почуття самотності, незрозумілості й туги. Багато підлітків починають вести щоденники, у них виникають свої захоплення. Як правило, ці захоплення не пов'язані із школою. Це може бути спорт, колекціонування, вивчення іноземних мов, захоплення старовиною, інформативно-комунікативні захоплення (кінофільми, інтернет, довгі розмови). Серед підлітків, що не мають змістовних захоплень, виникають основні проблеми, пов'язані з азартними іграми, протиправною поведінкою, ранньою алкоголізацією, токсикоманією, наркоманією. Саме тому батьки мають подбати про підбір цікавого заняття для підлітка, опосередкованої організації частини його вільного часу.

Детальніше...

 

Конкурс "Юні таланти"

Офіційні веб-сайти