Меню сайту

Вхід



Дорогі студенти, батьки та викладачі!

   Сьогодні всі ми опинились в непростій і новій для всіх ситуації. Ми разом вчимося нових способів взаємодії.

   Всі вже помітили певні зміни в поведінці: тривогу, злість, протести, роздратування, через те що не можемо жити звичним до цього життям. Діти далі будуть суперечити, виносити мозок і бунтувати. Це нормальна і очікувана поведінка в таких умовах. Тому:

   Шановні батьки! Все, що потрібно зараз нашим дітям, – комфорт і любов та відчуття того, що все закінчиться і все налагодиться. Подивіться разом фільм чи спечіть печиво, відвідайте онлайн-екскурсії, поцікавтесь, чи виконують домашнє завдання, можливо, їм потрібна і ваша допомога в цьому процесі. Дистанційне засвоєння матеріалу вимагає більше часу. Крім того, не всі студенти настільки самоорганізовані, щоб без нагадування та контролю вчити новий матеріал самостійно. Для багатьох такий досвід новий та незвичний, не кожен може обійтися без додаткових пояснень.

   Дорогі наші студенти! Ми вже скучили за вами, ми прагнемо, щоб вам було зручно працювати і ви бачили свої результати. Тому шукаємо зручні сервіси і пропонуємо працювати в класах Google та Teams, посилання на відео інструкції є на сайті коледжу.

   Ми всі з вами в одному човні, і коли повернемося в аудиторії, то вивчений матеріал узагальнимо, але не зволікайте зараз на старання і зусилля викладачів, виходьте на зв'язок, використовуючи ваші улюблені гаджети.

   Шановні викладачі! Дуже вдячні вам за те, що намагаєтесь підтримувати навчальний процес на належному рівні і оперативно реагуєте на нові пропозиції та оволодіваєте новими сервісами для навчання. Хотілося б, щоб всі розуміли ситуацію та не вимагали надто багато.

   Тому поважаймо один одного і розуміймо, що в ситуації, яка склалася, важливо нагадувати один одному: «Ти для мене важливий, тому що ти просто є!» Ми всі пройдемо цей карантин і станемо сильнішими.

   Всім добра та здоров’я! Все буде добре!

 

b ncov

 

До уваги студентів та викладачів!

Карантинні заходи продовжено до 24.04.2020 р.

Навчання здійснюється за дистанійною формою відповідно до розкладу навчальних занять на ІІ семестр 2019/2020 н.р. за допомогою сервісів Microsoft Teams та Google Classroom.

 


Якщо у вас виникли проблеми із отриманням матеріалів, можете скористатися інструкцією у форматі PDF або відеоінструкцією на YouTube.  

 

b mon zno

Розклад TV-трансляцій на телеканалі "Рада"

  •     середа: 8:00 - 9:00 та 18:30 - 21:00;
  •     четвер: 8:00 - 9:00 та 18:30 - 21:00;
  •     п’ятниця: 8:00 - 9:00 та 18:30 - 21:00;
  •     субота та неділя: 10:00 - 20:00 (6,5 годин із перервами).

Ютуб-канал міністерства, де можна буде проглянути ефіри, тут.

Практичний психолог - Викладачу
  • Фокусування. Техніка фокусування передбачає концентрацію уваги слухачів до того, як розпочнеться лекція.
  • Пряма настанова. Техніка прямої настанови передбачає на початку кожного заняття повідомлення студентам плану заняття з визначенням часу на виконання окремих завдань.
  • Контроль.
  • Моделювання. Ввічливі, терплячі та організовані викладачі показують приклад своєю поведінкою.
  • Невербальні сигнали ( вираз обличчя, поза, жести тощо). Ретельно підберіть типи невербальних сигналів для використання на занятті. Поясніть студентам, що ви хочете від них, коли використовуєте ці сигнали.
  • Стверджувальна дисципліна. Студентам презентуються чіткі правила, на необхідності виконання яких постійно наголошується.
  • «Я - повідомлення».
  • Позитивна дисципліна. Говоріть студентам, як потрібно поводитися, замість того, щоб перераховувати речі, які вони не повинні робити.
  • І ще…визнайте, що систематична погана поведінка студентів часто є сигналом, що їм нецікаво або не вистачає уваги з боку оточення.
  • Будьте терплячі. Щоб вирішити проблеми з дисципліною, якщо вони є, необхідний певний час.
 
Практичний психолог - Викладачу
  • Враховуйте труднощі адаптаційного періоду першокурсників.
  • Стежте за темпом пари - високий темп заважає багатьом студентам засвоювати матеріал.
  • Налагоджуйте емоційний контакт з групою.
  • Ніколи не використовуйте оцінку як засіб покарання студента. Оцінка досягнень повинна бути орієнтацією на успіх, сприяти розвитку мотивації до навчання, а не її зниження.
  • Помічайте позитивну динаміку в розвитку кожного окремого студента (не можна порівнювати «Олену з Богданом», можна - «Богдана вчорашнього і Богдана сьогоднішнього»).
  • Можна виражати свою незадоволеність окремими діями студента, але не студентом вцілому.
  • Розвивайте навички самоконтролю. Не бійтеся визнати свої помилки. Постійно аналізуйте всі плюси і мінуси в своїй роботі.
  • Урізноманітнюйте методику роботи в групах, в парах, індивідуально.
  • Не створюйте психотравмуючих ситуацій при виставленні оцінок, виставляйте оцінки не формально, а з урахуванням індивіду особливостей і досягнень кожного студента.
  • Разом з оцінкою частіше використовуйте позитивні оцінні думки («молодець, хороша відповідь, впорався» і т. д.).
  • Не допускайте педагогічного маніпулювання.
  • Пам'ятайте: якщо Ваш голос стає загрожуючи хрипким, це означає, що Ви робите щось не те.
  • Пояснюючи новий матеріал, не поспішайте, повторіть зайвий раз.
  • Спирайтеся в роботі зі студентами на їх реальні знання, уміння та навички.
  • Створюйте ситуації успіху на занятті, щоб студенти не боялися відповідати і повірили в себе та свої сили.
  • Говоріть батькам своїх студентів завжди найкращу правду, яку Ви знаєте про них.
  • Не забувайте: проявом педагогічного успіху є усмішка на обличчях студентів.
 

Конкурс "Юні таланти"

Офіційні веб-сайти