Меню сайту

Вхід



Дорогі студенти, батьки та викладачі!

   Сьогодні всі ми опинились в непростій і новій для всіх ситуації. Ми разом вчимося нових способів взаємодії.

   Всі вже помітили певні зміни в поведінці: тривогу, злість, протести, роздратування, через те що не можемо жити звичним до цього життям. Діти далі будуть суперечити, виносити мозок і бунтувати. Це нормальна і очікувана поведінка в таких умовах. Тому:

   Шановні батьки! Все, що потрібно зараз нашим дітям, – комфорт і любов та відчуття того, що все закінчиться і все налагодиться. Подивіться разом фільм чи спечіть печиво, відвідайте онлайн-екскурсії, поцікавтесь, чи виконують домашнє завдання, можливо, їм потрібна і ваша допомога в цьому процесі. Дистанційне засвоєння матеріалу вимагає більше часу. Крім того, не всі студенти настільки самоорганізовані, щоб без нагадування та контролю вчити новий матеріал самостійно. Для багатьох такий досвід новий та незвичний, не кожен може обійтися без додаткових пояснень.

   Дорогі наші студенти! Ми вже скучили за вами, ми прагнемо, щоб вам було зручно працювати і ви бачили свої результати. Тому шукаємо зручні сервіси і пропонуємо працювати в класах Google та Teams, посилання на відео інструкції є на сайті коледжу.

   Ми всі з вами в одному човні, і коли повернемося в аудиторії, то вивчений матеріал узагальнимо, але не зволікайте зараз на старання і зусилля викладачів, виходьте на зв'язок, використовуючи ваші улюблені гаджети.

   Шановні викладачі! Дуже вдячні вам за те, що намагаєтесь підтримувати навчальний процес на належному рівні і оперативно реагуєте на нові пропозиції та оволодіваєте новими сервісами для навчання. Хотілося б, щоб всі розуміли ситуацію та не вимагали надто багато.

   Тому поважаймо один одного і розуміймо, що в ситуації, яка склалася, важливо нагадувати один одному: «Ти для мене важливий, тому що ти просто є!» Ми всі пройдемо цей карантин і станемо сильнішими.

   Всім добра та здоров’я! Все буде добре!

 

b ncov

 

До уваги студентів та викладачів!

Карантинні заходи продовжено до 24.04.2020 р.

Навчання здійснюється за дистанійною формою відповідно до розкладу навчальних занять на ІІ семестр 2019/2020 н.р. за допомогою сервісів Microsoft Teams та Google Classroom.

 


Якщо у вас виникли проблеми із отриманням матеріалів, можете скористатися інструкцією у форматі PDF або відеоінструкцією на YouTube.  

 

b mon zno

Розклад TV-трансляцій на телеканалі "Рада"

  •     середа: 8:00 - 9:00 та 18:30 - 21:00;
  •     четвер: 8:00 - 9:00 та 18:30 - 21:00;
  •     п’ятниця: 8:00 - 9:00 та 18:30 - 21:00;
  •     субота та неділя: 10:00 - 20:00 (6,5 годин із перервами).

Ютуб-канал міністерства, де можна буде проглянути ефіри, тут.

Відповідно до Закону України "Про освіту", з метою забезпечення прозорості та інформаійної відкритості коледж надає інформаію про управління та фінансові звіти для забезпечення громадського контролю:

  1. Акредитація спеціальностей
  2. Статут коледжу
  3. Баланс на 01.01.2020 р.
  4. Кошторис на 2020 рік
  5. Звіт про використання та надходження коштів за 2019 рік, в т. ч. перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога та кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством
  6. Перегляд публічних закупівель навчального закладу
  7. Положення про організацію освітнього процесу
  8. Положення про педагогічну раду
  9. Витяг з протоколу педагогічної ради про вибір підручників для 10 класу

Призначення стипендій:

  1. Правила призначення стипендій
  2. Рейтинг осіб за результатами І семестру 2019/2020 н.р.

Доступ до публічної інформації

Богуславський гуманітарний коледж імені І.С.Нечуя-Левицького надає публічну інформацію, керуючись Законом України Про доступ до публічної інформації та Указом Президента України Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації

Надання публічної інформації Коледж здійснює у відповідь на інформаційний запит.

Згідно із законом, публічною є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень.

Запит від особи на отримання інформації подається у довільній формі. При цьому обов’язково необхідно вказати:

1) ім′я та прізвище запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер телефону;

2) опис інформації, яку запитувач хотів би отримати (вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит) *;

3) підпис і дату.

З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію особа може подавати запит шляхом заповнення відповідних форм запитів на інформацію.

Зразки форм для подання інформаційного запиту у письмовому вигляді:

- від фізичної особи (зразок);

- від юридичної особи (зразок);

- від об’єднань громадян (зразок);

- форма для подання інформаційного запиту у електронному виді (зразок).

Поштова адреса Коледжу для подання інформаційного запиту:

09700, Київська область, м.Богуслав, вул.Інтернаціональна, 17, відповідальній особі з питань запитів на інформацію (на конверті вказувати «Публічна інформація»);

Телефон/факс: (04561) 4-28-86,

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду


* Згідно із п.2 ч.1, ч.3 ст. 13 Закону України «Про доступ до публічної інформації» Коледж, як юридична особа, що фінансується з Державного бюджету, є розпорядником лише інформації, що стосується використання ним бюджетних коштів.

Запити про доступ до персональних даних (щодо розміру стипендії, кількість місяців у навчальному році) повинні бути оформлені згідно із вимогами ст. 18 Закону України “Про захист персональних даних” (зокрема, вказати реквізити документа, що посвідчують особу запитувача).

 

 

 

Конкурс "Юні таланти"

Офіційні веб-сайти