Меню сайту

Вхід



Новини - Новини коледжу

P90212-141801У рамках декади іноземних мов у коледжі відбулося відкрите інтегроване заняття з зарубіжної літератури та англійської мови за твором Кафки «Перевтілення» на тему «Витвір Франца Кафки «Перевтілення». Актуальність крізь століття». Заняття провели викладачі зарубіжної літератури Палій І.Л. та іноземної мови Іщук Н.В. у 12 групі сп. «Початкова освіта. Англійська мова».

На занятті всі присутні поринули в атмосферу перевтілення звичайної молодої людини в потворну істоту, яка стала незрозумілою, покинутою своїми рідними, доведеною до відчаю. Перетворення людини на комаху – це фантастика, насправді ж автор привертає увагу читача до проблеми відносин у сім’ї, яка є актуальною сьогодні, адже найважче випробування на людяність – це стосунки в родині, де не завжди можна знайти порозуміння.

Студенти продемонстрували уміння перевтілюватися в образи героїв твору за допомогою використання сучасних технологій навчання, захищаючи презентації, виконуючи завдання веб-квесту та сервіси Kahoot! і Rebus 1. Особливий інтерес та захоплення у присутніх викликала драматизація уривку твору англійською мовою у виконанні Л. Нікульчі (автор твору Ф.Кафка), Н. Ковтуна (головний герой новели Грегор Замза), М. Балабушки (батько Г.Замзи), А. Семесько (мати Г. Замзи), М.Кашубіної (сестра Г. Замзи). А студенти Ю. Коцепуп та Ю.Тимошенко створили зворушливий буктрейлер з позакадровими коментарями за мотивами новели «Перевтілення».

Зі сторінок новели Ф.Кафка звертається до сучасного покоління з питанням: «Чи готові ми відповідати за своїх близьких?», оскільки проблема самотньої людини, яка живе серед людей, може стосуватися кожного із нас. Автор застерігає від того, щоб подібне «перевтілення» не сталося з нами у результаті надмірної самовідданості, трудоголізму у сімейних відносинах, коли через матеріальні труднощі людина може втратити сенс життя, почуття людяності.

Дане заняття показало, що інтегрування дисциплін сприяє більш ефективному засвоєнню навчального (виучуваного) матеріалу. формуванню ключових та предметних компетентностей студентів, демонструє їх спроможність застосувати знання англійської мови у реальній ситуації спілкування та проявити свої творчі здібності. І , що найголовніше, інтегроване заняття сприяє створенню реального навчального середовища, справжньому зануренню не тільки в проблему, що досліджується, а й у саму іншомовну діяльність, іншу культуру. Таке заняття вмотивовує студентів до цілеспрямованого опанування знаннями та створює ідеальні можливості для формування духовно-емоційного світу студентів, їхнього світогляду, моральних цінностей, громадянських якостей.

                        

ГЦК викладачів іноземних мов Л.В. Дрижай

Фотогалерея:

 

Конкурс "Юні таланти"

Офіційні веб-сайти